
InterKonto
Usługa dzięki której kontrolujesz swoje finanse, zarządzasz nimi, robisz przelewy, opłacasz rachunki, zakładasz lokaty oraz wiele innych.
A wszystko to zrobisz tanio, szybko i wygodnie wykorzystując urządzenie z dostępem do Internetu wyposażone w przeglądarkę internetową.
-
dostęp 24 godziny na dobę
-
aplikacja mobilna EBO Mobile
-
wygodne zarządzanie swoimi finansami
-
swoboda dysponowania pieniędzmi bez stania w kolejkach
-
dyskrecja i bezpieczeństwo transakcji
-
autoryzacji operacji kodem jednorazowym w formie SMS lub aplikacją BS Poddebice EBO Mobile PRO
-
przelewy i zlecenia stałe
-
przelewy z odroczonym terminem płatności
-
przelewy ekspresowe BlueCash i Express Elixir
-
doładowania telefonów PRE-PAID
-
możliwość zakładania i zrywania Interlokat
-
możliwość składania wniosków 300+, 800+
-
dostęp do informacji o stanie salda i danych szczegółowych rachunków
-
dostęp do historii operacji na rachunkach
-
potwierdzenie zrealizowanych przelewów
-
możliwość śledzenia stanu dyspozycji złożonych za pośrednictwem usługi
-
płatność paybynet
-
płatności BLIK
-
usługa eKantor
Jak korzystać z usługi Interkonto eBO?
- Wejdź na stronę www.bspoddebice.pl i kliknij w ikonę lub
- Wejdź na stronę https://ibs.bspoddebice.pl
- Wybierz metodę logowania
- W zależności od wybranego sposobu logowania:
- Wprowadź Login i Hasło otrzymane z Banku
- Zeskanuj Kod QR aplikacją BS Poddebice EBO Mobile PRO
- Po pomyślnym zalogowaniu w lewej części ekranu wyświetli się menu główne ze wszystkimi dostępnymi opcjami
- Szczegółowe instrukcje znajdziesz w zakładce Przydatne dokumenty
Przydatne informacje
Zastrzeganie kart
W przypadku utraty, kradzieży, przywłaszczenia albo nieuprawnionego użycia środka identyfikacji elektronicznej, lub nieuprawnionego dostępu do środka identyfikacji elektronicznej należy niezwłocznie zastrzec ten środek.
Zastrzeżenia można dokonać w placówce Banku lub pod numerem:
801 622 717
lub
+48 43 678 31 79
(czynne całą dobę)