Ułatwienia dostępu

Przejdź do głównej treści

Wyniki wyszukiwania

  • Szanowni Państwo, Mając na uwadze zdrowie i bezpieczeństwo naszych Klientów oraz Pracowników, zwracamy się z prośbą do Państwa o ograniczanie wizyt w placówkach naszego Banku do niezbędnego minimum. Nasza prośba podyktowana jest troską o zdrowie nas wszystkich, w kontekście rozprzestrzeniania się w…
  • Szanowni Państwo, Bank Spółdzielczy w Poddębicach, zwany w dalszej treści Bankiem, uprzejmie informuje, że obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2015/847 z dnia 20 maja 2015 roku, w sprawie informacji towarzyszących transferom środków pieniężnych (Dz.U.UE.L.2015.141.1 z dni…
  • Jeśli jesteś certyfikowanym zewnętrznym dostawcą usług (TPP) lub złożyłeś wniosek w KNF o wydanie zezwolenia na świadczenie usług wynikających z dyrektywy PSD2 (AIS, PIS lub CAF), przygotowaliśmy dla Ciebie specjalny interfejs dostępowy (API). Wszystkie niezbędne informacje, dokumentacja API oraz ś…
  • Szanowni Państwo, w związku z dostosowaniem do Dyrektywy PSD2 i uruchomieniem nowej bankowości elektronicznej, informujemy, iż Bank Spółdzielczy w Poddębicach planuje wyłączenie dotychczasowej bankowości elektronicznej OMNI z dniem 16 września 2019 r. Co to jest PSD2?
  • Informujemy, iż w związku z migracją do nowej bankowości EBO, w dniu 13.09.2019 r. (piątek) zostanie dla Państwa uruchomiony dedykowany,tymczasowy serwis telefoniczny dostępny w godzinach pracy poszczególnych placówek Banku: Oddział w Konstantynowie Łódzkim; tel. 43 821 99 05 /pon.: 8:00-15:30, wt…
  • Szanowni Państwo, informujemy, iż Bank Spółdzielczy w Poddębicach wyłączył dotychczasową bankowość OMNI w dniu 12 września 2019 r. (czwartek) i nie będzie ona już dostępna. W dniu 13 września 2019 r. (piątek) każdy użytkownik (klieny indywidualny, rolnik) dotychczasowej bankowości OMNI otrzyma wiad…
  • Szanowni Państwo, Uprzejmie informujemy, że w dniu 18 listopada 2019r. pomiędzy godziną 00:00 a godziną 03:00 - planowane są prace prowadzone w infrastrukturze IT CARD SA. W związku z powyższym, w w/w czasie mogą występować chwilowe przerwy w realizacji transakcji kartami Visa i MasterCard, w banko…
  • Szanowni Państwo, Informujemy, iż z dniem 14.11.2019 r. (czwartek) został wyłączony dedykowany, tymczasowy serwis telefoniczny, który był dostępny w godzinach pracy poszczególnych placówek Banku: Oddział w Konstantynowie Łódzkim; tel. 43 821 99 05 /pon.:8:00 - 15:30, wt.-pt.:9:30 - 17:00/ Oddział w…
  • Google Pay to szybki i prosty sposób płacenia telefonem z systemem Android i obsługą technologii NFC. Aplikacja ta bezpiecznie przechowuje Twoje dane i umożliwia płacenie za pomocą telefonu w sklepach stacjonarnych posiadających terminale płatnicze akceptujące płatności zbliżeniowe oraz w aplikacja…
  • Okres świąteczny, dla wielu osób, to czas wzmożonych zakupów często dokonywanych przez Internet, a dla innych sprzyjające okazje na przykład do kradzieży. W związku z powyższym przypominamy i radzimy: zachowaj i przestrzegaj zasad bezpieczeństwa; uważaj na oferty sklepów internetowych, które propon…
  • KOMUNIKAT Informujemy, że w dniach 24.12.2019 r. (WIGILIA) oraz 31.12.2019 r. (SYLWESTER) placówki Banku Spółdzielczego w Poddębicach będą czynne w godzinach 745 – 1200. Praca punktów kasowych mieszczących się w instytucjach zewnętrznych będzie uzależniona od pracy powyższych instytucji w okresie ś…
  • Informujemy, że w dniu 19.12.2019 r. od godziny 13:00 do godziny 14:15 serwis www.ibs.bspoddebice.pl będzie niedostępny ze względu na zaplanowane prace serwisowe. Za utrudnienia przepraszamy.
  • Szanowni Państwo, Uprzejmie przypominamy, że przelewy na Indywidualne Rachunki Podatkowe należy wykonywać na formatce przelewu podatkowego. Jednocześnie informujemy, że do Urzędu Skarbowego nie można wykonywać płatności MPP oraz przelewów zwykłych. Każdorazowo muszą być wykonywane na formatce przel…
  • Szanowni Państwo, uprzejmie informujemy, iż w dniu 22.01.2020 r. w godzinach 00:00 - 04:00 mogą występować przerwy w dostępie do bankowości elektronicznej spowodowane pracami modernizacyjnymi. Za utrudnienia przepraszamy.
  • Szanowni Państwo Uprzejmie informujemy, iż w związku z planowanymi pracami serwisowymi w dniu 15.02.2020 (sobota) w godzinach od 20:00 do 23:00 , wystąpi przerwa w dostępie do systemu EBO Token PRO. Za utrudnienia przepraszamy.
  • Serwis SMS umożliwia dostęp do informacji dotyczących rachunków bankowych za pomocą telefonu komórkowego (wyłącznie krajowych sieci telefonii komórkowej) w postaci krótkich wiadomości tekstowych SMS, przez 24 godziny na dobę. Sam decydujesz, które z dostępnych powiadomień automatycznych będą aktywn…