Skip to main content
  • InterKonto-eBO

    InterKonto-eBO

    Usługa dzięki której kontrolujesz swoje finanse, zarządzasz nimi, robisz przelewy, opłacasz rachunki, zakładasz lokaty oraz wiele innych.

    A wszystko to zrobisz tanio, szybko i wygodnie wykorzystując urządzenie z dostępem do Internetu wyposażone w przeglądarkę internetową.

    • dostęp 24 godziny na dobę
    • aplikacja mobilna EBO Mobile
    • wygodne zarządzanie swoimi finansami
    • swoboda dysponowania pieniędzmi bez stania w kolejkach
    • dyskrecja i bezpieczeństwo transakcji
    • autoryzacji operacji kodem jednorazowym w formie SMS lub aplikacją BS Poddebice EBO Mobile PRO
    • przelewy i zlecenia stałe
    • przelewy z odroczonym terminem płatności
    • przelewy ekspresowe BlueCash i Express Elixir
    • doładowania telefonów PRE-PAID
    • możliwość zakładania i zrywania Interlokat
    • możliwość składania wniosków 300+, 800+*
    • dostęp do informacji o stanie salda i danych szczegółowych rachunków
    • dostęp do historii operacji na rachunkach
    • potwierdzenie zrealizowanych przelewów
    • możliwość śledzenia stanu dyspozycji złożonych za pośrednictwem usługi
    • płatność paybynet
    • płatności BLIK
    • usługa eKantor

    * nie dotyczy konta JUNIOR

    Jak korzystać z usługi Interkonto eBO?

    • Wejdź na stronę www.bspoddebice.pl i kliknij w ikonę Zaloguj się, a następnie eb@nkowość
    • Wejdź na stronę https://ibs.bspoddebice.pl
    • Wybierz metodę logowania
    • W zależności od wybranego sposobu logowania:
      - Wprowadź Login i Hasło otrzymane z Banku
      - Zeskanuj Kod QR aplikacją BS Poddebice EBO Mobile PRO
    • Po pomyślnym zalogowaniu w lewej części ekranu wyświetli się menu główne ze wszystkimi dostępnymi opcjami
    • Szczegółowe instrukcje znajdziesz w zakładce Przydatne dokumenty.

     



    Przydatne informacje

    PAYBYNET

    Kupujesz przez Internet?
    Chcesz bezpiecznie zapłacić i jak najszybciej otrzymać zamówiony towar?
    Poznaj płatności internetowe Paybynet.

    Paybynet – to system gwarantowanych natychmiastowych płatności internetowych opracowany przez Krajową Izbę Rozliczeniową S.A. specjalnie na potrzeby handlu elektronicznego. To obecnie najszybszy sposób płatności w Internecie, dzięki któremu zamówienie może zostać zrealizowane od razu po zatwierdzeniu przelewu przez klienta.

    Jakie korzyści uzyskujemy korzystając z tego systemu ?

    Dzięki tej usłudze wszyscy Klienci Banku Spółdzielczego w Poddębicach, korzystający
    z bankowości elektronicznej, mogą szybko, bezpiecznie i wygodnie, przez 24 godziny na dobę, realizować płatności za zakupy w sklepach internetowych, które przyjmują płatności w ramach „Paybynet". Płatności realizowane są bezpośrednio z rachunku, bez konieczności ręcznego wprowadzania danych transakcji.

    Dzięki temu zapewniamy naszym Klientom:

    • przejrzystość – przelew bezpośredni stanowi jednoznaczny dowód zapłaty za wybrane przez klienta towary bądź usługi,
    • bezpieczeństwo – usługa wykonywana jest z pośrednictwem KIR – Krajowa Izba Rozliczeniowa S.A. gwarantuje kupującemu bezpieczeństwo dokonanej transakcji,
    • wygodę – automatyczne przenoszenie danych dotyczących przelewu i danych odbiorcy płatności w systemie bankowości internetowej, dzięki czemu nie pomylisz się przy ich wprowadzaniu

    Jak korzystać z „Paybynet"?

    • w chwili dokonywania zakupów w sklepie internetowym, który akceptuje płatności
      w systemie „Paybynet", przy wyborze rodzaju płatności, należy wybrać sposób płatności, następnie po wyświetleniu strony serwisu – kliknąć logo BPS – Bank Polskiej Spółdzielczości, następnie wybrać województwo łódzkie i Bank Spółdzielczy
      w Poddębicach,
    • automatycznie następuje przekierowanie na stronę logowania do bankowości internetowej,
    • po udanym zalogowaniu wyświetla się strona z danymi do przelewu, system poprosi
      o zaakceptowanie przelewu, który został wygenerowany,
    • sklep otrzymuje informację o wykonanej płatności, dzięki temu Sprzedający może przystąpić do realizacji zamówienia.

    Współpraca Banku z Krajową Izbą Rozliczeniową zapewnia Klientom stabilność
    i pewność transakcji realizowanych za pomocą Paybynet, a także dostęp do pozostałych największych platform płatności:

    • Przelewy24,
    • Transferuj.pl,
    • eService Online,
    • IAI Płatności,
    • Dotpay.pl.
    Przelewy ekspresowe BlueCash

    Jeżeli chcesz szybko przesłać pieniądze do innego banku możesz skorzystać z przelewu ekspresowego oferowanego przez Bank Spółdzielczy w Poddębicach w ramach systemu BlueCash firmy Blue Media. Przelew ekspresowy BlueCash to usługa, która umożliwia przekazanie pieniędzy na rachunek odbiorcy w innym banku, w ciągu kilkunastu minut.

    Przelew ekspresowy BlueCash to usługa pozwalająca przelać środki na konto w innym banku w ciągu kilkunastu sekund. Usługa dostępna jest 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Najważniejszą zaletą tego przelewu jest to, że środki z Twojego konta są natychmiast przekazywane na konto odbiorcy w innym banku, niezależnie od międzybankowych sesji księgowych. Jest to doskonałe rozwiązanie dla osób, które chcą bardzo szybko przelać środki (np. za zakupiony towar lub opłacić rachunek), dla osób korzystających z aukcji internetowych i robiących zakupy przez Internet.

    Maksymalna kwota pojedynczego przelewu ekspresowego wynosi 5.000 zł. Usługa dostępna jest dla posiadaczy kont w Banku Spółdzielczym w Poddębicach za pośrednictwem bankowości elektronicznej.

    Korzyści:

    • szybkość – środki znajdują się błyskawicznie na rachunku odbiorcy (nawet w kilkanaście sekund od wykonania przelewu),
    • łatwość obsługi – przelew wykonuje się w systemie bankowości elektronicznej,
    • dostępność – przelewy ekspresowe realizowane są 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu,
    • niska opłata – opłata za wykonanie przelewu zgodna z taryfą opłat i prowizji.

    Lista banków, do których można wykonać przelew z wykorzystaniem Systemu Płatności BlueCash

    IVR

    W Bankowości Internetowej EBO dostępna jest usługa IVR – czyli możliwość obsługi EBO (odblokowanie/zablokowanie dostępu) przez telefon. Usługa umożliwia Klientom  samodzielne odblokowanie/zablokowanie dostępu do EBO, gdy zablokowany zostanie identyfikator logowania po trzykrotnym wpisaniu niepoprawnego hasła. Możesz samodzielnie odblokować dostęp i co ważne bez względu na porę dnia, gdyż usługa działa w trybie ciągłym 24/dobę przez 365 dni w roku.

    Aby móc skorzystać z usługi odblokowania/ zablokowania dostępu do EBO przez telefon, Aktywuj usługę (włącz) w swoim panelu użytkownika EBO.

    Numer telefonu usługi to: +48 43 650 23 50 (opłata jak za połączenie lokalne).

    Szczegółowa instrukcja aktywacji usługi do pobrania: 

    Doładowania PRE-PAID

    System bankowości internetowej  umożliwia zakup doładowań kont pre-paid telefonów GSM.

    Możliwość doładowania obejmuje operatorów:

    doladowanie

    • za usługę doładowania nie jest pobierana żadna dodatkowa opłata, a telefon zostaje zasilony wybraną kwotą doładowania, która obciąży Państwa rachunek w naszym Banku
    • Bank udostępnia usługę na podstawie umowy współpracy w zakresie obsługi płatności z tytułu doładowań kont telefonów pre-paid z Autopay Spółka Akcyjna z siedzibą w Sopocie przy ul. Powstańców Warszawy 6
    • Wykonanie czynności doładowania kont telefonów pre-paid GSM jest możliwe po jednorazowym zaakceptowaniu przez użytkownika usługi Interkonto Regulaminu usługi doładowania telefonów pre-paid.
    Zastrzeżenie środków identyfikacji elektronicznej

    W przypadku utraty, kradzieży, przywłaszczenia albo nieuprawnionego użycia środka identyfikacji elektronicznej, lub nieuprawnionego dostępu do środka identyfikacji elektronicznej należy niezwłocznie zastrzec ten środek.

    Zastrzeżenia można dokonać w placówce Banku lub pod numerem:
    801 622 717
    lub
    +48 43 678 31 79

    (czynne całą dobę)

    Napisz do nas

    Centrala Banku Spółdzielczego w Poddębicach

    ul. Łódzka 33, 99-200 Poddębice
    tel. 43 678 37 00

    e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Infolinia czynna 24h/dobę pod numerem tel.:
    801 622 717 lub + 48 43 678 31 79

    Adres Banku do doręczeń elektronicznych:  AE:PL-98385-47513-IWICI-22

    Bank czynny:
    poniedziałek – piątek
    7:30 - 15:30

    Bankomaty darmowe dla Klientów Banku i Grupy BPS

    Darmowe bankomaty sieci Planet Cash

    Oddział w Poddębicach

    ul. Łódzka 5a, 99-200 Poddębice
    tel. 43 678 89 00

    pon., śr., pt. 8:00 - 15:30
    wt., czw. 9:30 - 17:00
    Bankomat

    Filia w Poddębicach

    ul. Łódzka 33, 99-200 Poddębice
    tel. 43 678 34 36

    wt., czw, pt. 8:00 - 15:30
    pon., śr. 9:30 - 17:00
    Bankomat

    Filia w Dalikowie

    ul. Zachodnia 6, 99-205 Dalików
    tel. 43 678 01 16

    pon. - pt. 8:00 - 15:30

    Filia w Pęczniewie

    ul. Rynek 2, 99-235 Pęczniew
    tel. 43 678 15 11

    pon. - pt. 8:00 - 15:15
    Bankomat

    Filia w Niewieszu

    Niewiesz 41b, 99-200 Poddębice
    tel. 43 678 76 21

    pon. - pt. 8:00 - 15:30

    Oddział w Górze Św. Małgorzaty

    Góra Św. Małgorzaty 43, 99-122 Góra Św. Małgorzaty
    tel. 24 722 00 03

    pon. - pt. 7:30 - 15:00

    Filia w Łęczycy

    ul. Poznańska 19, 99-100 Łęczyca
    tel. 24 721 89 45

    pon., wt., czw., pt. 8:30 - 16:00
    śr. 9:30 - 17:00
    Bankomat

    Oddział w Konstantynowie Łódzkim

    ul. Jana Pawła II 5a, 95-050 Konstantynów Łódzki
    tel. 42 211 60 51

    pon., czw., pt.  8:00 - 15:30
    wt., śr. 9:30 - 17:00

    Oddział w Łasku

    ul. Kościuszki 24, 98-100 Łask
    tel. 43 675 21 06

    pon. - wt. 9:00 - 16:30
    śr. - pt. 8:00 - 15:30
    Bankomat

    Filia w Łasku

    ul. Leśników Polskich 19, 98-100 Łask
    tel. 43 675 42 13

    pon. - wt. 8:00 - 15:30 

    śr-pt 9:00-16:30

    Bankomat

    Filia w Konopnicy

    ul. Parkowa 16, 98-313 Konopnica
    tel. 43 842 44 45

    pon. - pt. 7:30 - 15:00

    Oddział w Uniejowie

    ul. Targowa 2, 99-210 Uniejów
    tel. 63 288 81 31

    pon. - pt. 8:30 - 16:00

    Bankomat

    ul. Biskupa Wojciecha Owczarka 6, 99-210 Uniejów

    Filia w Wartkowicach

    ul. Spółdzielcza 3, 99-220 Wartkowice
    tel. 43 678 53 00

    pon. - pt. 8:30 - 16:00

    Oddział w Zadzimiu

    Zadzim 93, 99-232 Zadzim
    tel. 43 678 61 17

    pon.- wt.  7:30 - 15:00

    śr. 9:00 - 16:30
    czw.- pt. 7:30 - 15:00

    Bankomat

    Filia w Szadku

    ul. Rynek 6, 98-240 Szadek
    tel. 43 821 68 81

    pn., śr., czw., pt., 7:45 - 15:15
    wt. 9:00 - 16:30

    Oddział w Zduńskiej Woli

    ul. Osmolińska 2, 98-220 Zduńska Wola
    tel. 43 823 34 01

    pon. wt., czw., pt.. 8:00 - 15:30
    śr. 9:30 - 17:00
    Bankomat

    Filia w Sieradzu

    ul. Łokietka 3a, 98-200 Sieradz
    tel. 43 678 01 64

    pon. wt., czw., pt. 9:00 - 16:30
    śr. 9:30 - 17:00