-
InterKonto-eBO
Usługa dzięki której kontrolujesz swoje finanse, zarządzasz nimi, robisz przelewy, opłacasz rachunki, zakładasz lokaty oraz wiele innych.
A wszystko to zrobisz tanio, szybko i wygodnie wykorzystując urządzenie z dostępem do Internetu wyposażone w przeglądarkę internetową.
- dostęp 24 godziny na dobę
- aplikacja mobilna EBO Mobile
- wygodne zarządzanie swoimi finansami
- swoboda dysponowania pieniędzmi bez stania w kolejkach
- dyskrecja i bezpieczeństwo transakcji
- autoryzacji operacji kodem jednorazowym w formie SMS lub aplikacją BS Poddebice EBO Mobile PRO
- przelewy i zlecenia stałe
- przelewy z odroczonym terminem płatności
- przelewy ekspresowe BlueCash i Express Elixir
- doładowania telefonów PRE-PAID
- możliwość zakładania i zrywania Interlokat
- możliwość składania wniosków 300+, 800+*
- dostęp do informacji o stanie salda i danych szczegółowych rachunków
- dostęp do historii operacji na rachunkach
- potwierdzenie zrealizowanych przelewów
- możliwość śledzenia stanu dyspozycji złożonych za pośrednictwem usługi
- płatność paybynet
- płatności BLIK
- usługa eKantor
* nie dotyczy konta JUNIOR
Jak korzystać z usługi Interkonto eBO?
- Wejdź na stronę www.bspoddebice.pl i kliknij w ikonę Zaloguj się, a następnie eb@nkowość
- Wejdź na stronę https://ibs.bspoddebice.pl
- Wybierz metodę logowania
- W zależności od wybranego sposobu logowania:
- Wprowadź Login i Hasło otrzymane z Banku
- Zeskanuj Kod QR aplikacją BS Poddebice EBO Mobile PRO - Po pomyślnym zalogowaniu w lewej części ekranu wyświetli się menu główne ze wszystkimi dostępnymi opcjami
- Szczegółowe instrukcje znajdziesz w zakładce Przydatne dokumenty.
Przydatne informacje
Kupujesz przez Internet?
Chcesz bezpiecznie zapłacić i jak najszybciej otrzymać zamówiony towar?
Poznaj płatności internetowe Paybynet.
Paybynet – to system gwarantowanych natychmiastowych płatności internetowych opracowany przez Krajową Izbę Rozliczeniową S.A. specjalnie na potrzeby handlu elektronicznego. To obecnie najszybszy sposób płatności w Internecie, dzięki któremu zamówienie może zostać zrealizowane od razu po zatwierdzeniu przelewu przez klienta.
Jakie korzyści uzyskujemy korzystając z tego systemu ?
Dzięki tej usłudze wszyscy Klienci Banku Spółdzielczego w Poddębicach, korzystający
z bankowości elektronicznej, mogą szybko, bezpiecznie i wygodnie, przez 24 godziny na dobę, realizować płatności za zakupy w sklepach internetowych, które przyjmują płatności w ramach „Paybynet". Płatności realizowane są bezpośrednio z rachunku, bez konieczności ręcznego wprowadzania danych transakcji.
Dzięki temu zapewniamy naszym Klientom:
- przejrzystość – przelew bezpośredni stanowi jednoznaczny dowód zapłaty za wybrane przez klienta towary bądź usługi,
- bezpieczeństwo – usługa wykonywana jest z pośrednictwem KIR – Krajowa Izba Rozliczeniowa S.A. gwarantuje kupującemu bezpieczeństwo dokonanej transakcji,
- wygodę – automatyczne przenoszenie danych dotyczących przelewu i danych odbiorcy płatności w systemie bankowości internetowej, dzięki czemu nie pomylisz się przy ich wprowadzaniu
Jak korzystać z „Paybynet"?
- w chwili dokonywania zakupów w sklepie internetowym, który akceptuje płatności
w systemie „Paybynet", przy wyborze rodzaju płatności, należy wybrać sposób płatności, następnie po wyświetleniu strony serwisu – kliknąć logo BPS – Bank Polskiej Spółdzielczości, następnie wybrać województwo łódzkie i Bank Spółdzielczy
w Poddębicach, - automatycznie następuje przekierowanie na stronę logowania do bankowości internetowej,
- po udanym zalogowaniu wyświetla się strona z danymi do przelewu, system poprosi
o zaakceptowanie przelewu, który został wygenerowany, - sklep otrzymuje informację o wykonanej płatności, dzięki temu Sprzedający może przystąpić do realizacji zamówienia.
Współpraca Banku z Krajową Izbą Rozliczeniową zapewnia Klientom stabilność
i pewność transakcji realizowanych za pomocą Paybynet, a także dostęp do pozostałych największych platform płatności:
- Przelewy24,
- Transferuj.pl,
- eService Online,
- IAI Płatności,
- Dotpay.pl.
Jeżeli chcesz szybko przesłać pieniądze do innego banku możesz skorzystać z przelewu ekspresowego oferowanego przez Bank Spółdzielczy w Poddębicach w ramach systemu BlueCash firmy Blue Media. Przelew ekspresowy BlueCash to usługa, która umożliwia przekazanie pieniędzy na rachunek odbiorcy w innym banku, w ciągu kilkunastu minut.
Przelew ekspresowy BlueCash to usługa pozwalająca przelać środki na konto w innym banku w ciągu kilkunastu sekund. Usługa dostępna jest 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Najważniejszą zaletą tego przelewu jest to, że środki z Twojego konta są natychmiast przekazywane na konto odbiorcy w innym banku, niezależnie od międzybankowych sesji księgowych. Jest to doskonałe rozwiązanie dla osób, które chcą bardzo szybko przelać środki (np. za zakupiony towar lub opłacić rachunek), dla osób korzystających z aukcji internetowych i robiących zakupy przez Internet.
Maksymalna kwota pojedynczego przelewu ekspresowego wynosi 5.000 zł. Usługa dostępna jest dla posiadaczy kont w Banku Spółdzielczym w Poddębicach za pośrednictwem bankowości elektronicznej.
Korzyści:
- szybkość – środki znajdują się błyskawicznie na rachunku odbiorcy (nawet w kilkanaście sekund od wykonania przelewu),
- łatwość obsługi – przelew wykonuje się w systemie bankowości elektronicznej,
- dostępność – przelewy ekspresowe realizowane są 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu,
- niska opłata – opłata za wykonanie przelewu zgodna z taryfą opłat i prowizji.
Lista banków, do których można wykonać przelew z wykorzystaniem Systemu Płatności BlueCash
W Bankowości Internetowej EBO dostępna jest usługa IVR – czyli możliwość obsługi EBO (odblokowanie/zablokowanie dostępu) przez telefon. Usługa umożliwia Klientom samodzielne odblokowanie/zablokowanie dostępu do EBO, gdy zablokowany zostanie identyfikator logowania po trzykrotnym wpisaniu niepoprawnego hasła. Możesz samodzielnie odblokować dostęp i co ważne bez względu na porę dnia, gdyż usługa działa w trybie ciągłym 24/dobę przez 365 dni w roku.
Aby móc skorzystać z usługi odblokowania/ zablokowania dostępu do EBO przez telefon, Aktywuj usługę (włącz) w swoim panelu użytkownika EBO.
Numer telefonu usługi to: +48 43 650 23 50 (opłata jak za połączenie lokalne).
Szczegółowa instrukcja aktywacji usługi do pobrania:
System bankowości internetowej umożliwia zakup doładowań kont pre-paid telefonów GSM.
Możliwość doładowania obejmuje operatorów:
- za usługę doładowania nie jest pobierana żadna dodatkowa opłata, a telefon zostaje zasilony wybraną kwotą doładowania, która obciąży Państwa rachunek w naszym Banku
- Bank udostępnia usługę na podstawie umowy współpracy w zakresie obsługi płatności z tytułu doładowań kont telefonów pre-paid z Autopay Spółka Akcyjna z siedzibą w Sopocie przy ul. Powstańców Warszawy 6
- Wykonanie czynności doładowania kont telefonów pre-paid GSM jest możliwe po jednorazowym zaakceptowaniu przez użytkownika usługi Interkonto Regulaminu usługi doładowania telefonów pre-paid.
- Dyspozycja uaktywnienia usługi Interkonto
- Instrukcja EBO Mobile PRO
- Instrukcja EBO RWD indywidualny
- Zasady bezpiecznego korzystania z Bankowości Internetowej
- Bezpieczne zakupy przez Internet
- Regulamin usługi doładowania telefonów pre-paid
- Jak uzyskać fakturę za zakupione doładowanie?
- INSTRUKCJA - ZMIANA APLIKACJI DO AUTORYZACJI MOBILNEJ
W przypadku utraty, kradzieży, przywłaszczenia albo nieuprawnionego użycia środka identyfikacji elektronicznej, lub nieuprawnionego dostępu do środka identyfikacji elektronicznej należy niezwłocznie zastrzec ten środek.
Zastrzeżenia można dokonać w placówce Banku lub pod numerem:
801 622 717
lub
+48 43 678 31 79
(czynne całą dobę)