BLIK - Przelew na telefon już dostępny dla klientów indywidualnych i rolników w aplikacji BS Poddębice EBO Mobile PRO!
Usługa BLIK Przelewy na telefon umożliwia szybko i bezpiecznie wykonać przelew bez znajomości numeru konta. Wystarczy najnowsza wersja aplikacji banku oraz numer telefonu zarejestrowany w systemie BLIK.
Aby móc odbierać przelewy na telefon, aktywuj usługę po zalogowaniu w opcjach aplikacji mobilnej wybierając przycisk WIĘCEJ (prawy dolny róg), klikając w opcję BLIK, a następnie wybierz ODBIERAJ PRZELEWY NA TELEFON.
Aby móc wykonać Przelew na telefon po zalogowaniu do aplikacji, na której wcześniej została aktywowana usługa BLIK kliknij kafelek BLIK, a następnie w otwartym oknie z wygenerowanym kodem u dołu strony wybierz PRZELEW NA TELEFON.
Numer do przelewu możesz wybrać z książki adresowej lub wybrać opcję INNY KONTAKT. Przy wyborze numeru z książki adresowej informacje uzupełniane są automatycznie – należy wpisać tylko kwotę przelewu, przy wyborze INNY KONTAKT wszystkie informacje do przelewu należy wpisać ręcznie.
Po uzupełnieniu danych kliknij przycisk DALEJ, a następnie PODPISZ I ZREALIZUJ. Następnie transakcję potwierdź PIN-em, po poprawnym wpisaniu PIN-u program poinformuje Cię o wykonaniu zlecenia i klikasz przycisk ZAKOŃCZ.