Skip to main content
  • BLIK na telefon dostępny dla Klientów naszego Banku

    BLIK na telefon dostępny dla Klientów naszego Banku

    BLIK - Przelew na telefon już dostępny dla klientów indywidualnych i rolników w aplikacji BS Poddębice EBO Mobile PRO!

    Usługa BLIK Przelewy na telefon umożliwia szybko i bezpiecznie wykonać przelew bez znajomości numeru konta. Wystarczy najnowsza wersja aplikacji banku oraz numer telefonu zarejestrowany w systemie BLIK.

    Aby móc odbierać przelewy na telefon, aktywuj usługę po zalogowaniu w opcjach aplikacji mobilnej wybierając przycisk WIĘCEJ (prawy dolny róg), klikając w opcję BLIK, a następnie wybierz ODBIERAJ PRZELEWY NA TELEFON.

     a.pngb.png


     

    Aby móc wykonać Przelew na telefon po zalogowaniu do aplikacji, na której wcześniej została aktywowana usługa BLIK kliknij kafelek BLIK, a następnie w otwartym oknie z  wygenerowanym kodem u dołu strony wybierz PRZELEW NA TELEFON.

     

    c.png

     

    Numer do przelewu możesz wybrać z książki adresowej lub wybrać opcję INNY KONTAKT. Przy wyborze numeru z książki adresowej informacje uzupełniane są automatycznie – należy wpisać tylko kwotę przelewu, przy wyborze INNY KONTAKT  wszystkie informacje do przelewu należy wpisać ręcznie.

     

    d.png

    Po uzupełnieniu danych kliknij przycisk DALEJ, a następnie PODPISZ I ZREALIZUJ. Następnie transakcję potwierdź PIN-em, po poprawnym wpisaniu PIN-u program poinformuje Cię o wykonaniu zlecenia i klikasz przycisk ZAKOŃCZ.