Skip to main content
  • MOJE ID/PROFIL ZAUFANY

    MOJE ID/PROFIL ZAUFANY

    • Co to jest moje id?

      mojeID to bezpieczne narzędzie potwierdzania tożsamości online w usługach komercyjnych i publicznych. Umożliwia realizację wszelkich formalności, które dotychczas wymagały osobistego uwierzytelnienia danych drogą elektroniczną. Dzięki mojeID nie trzeba udawać się np. do urzędu, ubezpieczyciela, dostawcy energii, placówki medycznej czy firmy telekomunikacyjnej, by sfinalizować umowę lub podpisać dokumenty.

      mojeID to rozwiązanie, które bardzo ułatwia życie. Za pomocą kilku kliknięć pozwala w bezpieczny sposób na weryfikację tożsamości, bez konieczności wstawania z kanapy, w zaciszu domu, na dowolnym urządzeniu i w dogodnym czasie.

      Możliwości oferowane przez mojeID

      • potwierdzenie tożsamości
      • w szybki i bezpieczny sposób, wraz z przekazaniem wiarygodnych danych ją opisujących (np: imię, nazwisko, PESEL, data urodzenia) na potrzeby zawarcia umowy lub pierwszego logowania
      • logowanie do istniejącego konta
      • autoryzacja operacji
    • Bezpieczeństwo

      bezpieczenstwo id Usługa mojeID zapewnia najwyższy poziom bezpieczeństwa przekazywania danych. Dostawcami tożsamości są przede wszystkim banki, które dysponują zweryfikowanymi informacjami na temat użytkownika oraz kompleksowo je chronią w systemach bankowości elektronicznej.

      Zgody wyrażane są na każdą osobną transakcję – nie ma zgód ogólnych. Przekazywanie informacji zawsze wymaga autoryzacji dokonywanej przez użytkownika po zalogowaniu się na stronie banku – dostawcy tożsamości. Wówczas można zobaczyć, jakich danych wymaga usługodawca i zdecydować, czy finalnie chcemy je udostępnić. Po wyrażeniu zgody transmisja odbywa się za pomocą zaszyfrowanych komunikatów cyfrowych, za którą odpowiada Krajowa Izba Rozliczeniowa (KIR) – operator systemu Elixir.

      • mojeID opiera się na europejskich regulacjach dotyczących środków identyfikacji elektronicznej (eIDAS)
      • z usługi mojeID można skorzystać wtedy, gdy dostawca tożsamości w pełni zidentyfikuje użytkownika
      • usługa mojeID jest dostępna tylko dla zweryfikowanych podmiotów, tzn. że wszyscy dostawcy usług oraz dostawcy tożsamości powinni posiadać umowę z KIR.

       

    • Przydatne dokumenty

    • Profil Zaufany

      Co to jest Profil Zaufany?

      Profil Zaufany to bezpłatna metoda potwierdzania tożsamości obywatela w systemach elektronicznej administracji. Profil zaufany działa jak odręczny podpis. Umożliwia załatwianie spraw urzędowych online, np. wniesienie podania, odwołanie, skarga.

      Profil Zaufany potwierdza tożsamość Obywatela  — podpis potwierdzony profilem zaufanym, podobnie jak kwalifikowany podpis elektroniczny, skutecznie zastępuje
      w kontaktach z podmiotami publicznymi podpis własnoręczny.

      Ważne!

      • podpis potwierdzony Profilem Zaufanym  jest ważny (wywołuje skutki prawne), jeżeli został utworzony lub złożony w okresie ważności tego profilu (3 lata). 
      • każdy obywatel może posiadać tylko jeden Profil Zaufany.

      Dzięki Profilowi Zaufanemu:

      • złożysz wniosek o wydanie dowodu osobistego
      • sprawdzisz, czy dowód osobisty jest gotowy do odbioru 
      • sprawdzisz swoje punkty karne
      • złożysz wniosek o świadczenie 500+ 
      • złożysz deklaracje podatkowe PIT-WZ, PIT-OP, PIT-37, PIT-38 na portalu podatkowym
      • wystąpisz o Europejską Kartę Ubezpieczenia Zdrowotnego
      • złożysz wniosek o rejestrację działalności gospodarczej
      • wyślesz pismo do podmiotu publicznego 
      • i wiele innych spraw urzędowych wymagających potwierdzenia tożsamości.

       

      Ja założyć Profil Zaufany?

      profil zaufany

      Profil Zaufany możesz uzyskać bez wychodzenia z domu.

      Chcesz założyć Profil Zaufany z wykorzystaniem potwierdzenia tożsamości przez Bank Spółdzielczy w Poddębicach postępuj zgodnie z instrukcją

      Szczegółowe informacje na temat Profilu Zaufanego znajdziesz tutaj

    Napisz do nas

    Centrala Banku Spółdzielczego w Poddębicach

    ul. Łódzka 33, 99-200 Poddębice
    tel. 43 678 37 00

    e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Infolinia czynna 24h/dobę pod numerem tel.:
    801 622 717 lub + 48 43 678 31 79

    Adres Banku do doręczeń elektronicznych:  AE:PL-98385-47513-IWICI-22

    Bank czynny:
    poniedziałek – piątek
    7:30 - 15:30

    Bankomaty darmowe dla Klientów Banku i Grupy BPS

    Darmowe bankomaty sieci Planet Cash

    Oddział w Poddębicach

    ul. Łódzka 5a, 99-200 Poddębice
    tel. 43 678 89 00

    pon., śr., pt. 8:00 - 15:30
    wt., czw. 9:30 - 17:00
    Bankomat

    Filia w Poddębicach

    ul. Łódzka 33, 99-200 Poddębice
    tel. 43 678 34 36

    wt., czw, pt. 8:00 - 15:30
    pon., śr. 9:30 - 17:00
    Bankomat

    Filia w Dalikowie

    ul. Zachodnia 6, 99-205 Dalików
    tel. 43 678 01 16

    pon. - pt. 8:00 - 15:30

    Bankomat

    Filia w Pęczniewie

    ul. Rynek 2, 99-235 Pęczniew
    tel. 43 678 15 11

    pon. - pt. 8:00 - 15:15
    Bankomat

    Filia w Niewieszu

    Niewiesz 41b, 99-200 Poddębice
    tel. 43 678 76 21

    pon. - pt. 8:00 - 15:30

    Oddział w Górze Św. Małgorzaty

    Góra Św. Małgorzaty 43, 99-122 Góra Św. Małgorzaty
    tel. 24 722 00 03

    pon. - pt. 7:30 - 15:00

    Filia w Łęczycy

    ul. Poznańska 19, 99-100 Łęczyca
    tel. 24 721 89 45

    pon., wt., czw., pt. 8:30 - 16:00
    śr. 9:30 - 17:00
    Bankomat

    Oddział w Konstantynowie Łódzkim

    ul. Jana Pawła II 5a, 95-050 Konstantynów Łódzki
    tel. 42 211 60 51

    pon., czw., pt.  8:00 - 15:30
    wt., śr. 9:30 - 17:00

    Oddział w Łasku

    ul. Kościuszki 24, 98-100 Łask
    tel. 43 675 21 06

    pon. - wt. 9:00 - 16:30
    śr. - pt. 8:00 - 15:30
    Bankomat

    Filia w Łasku

    ul. Leśników Polskich 19, 98-100 Łask
    tel. 43 675 42 13

    pon. - wt. 8:00 - 15:30 

    śr-pt 9:00-16:30

    Bankomat

    Filia w Konopnicy

    ul. Parkowa 16, 98-313 Konopnica
    tel. 43 842 44 45

    pon. - pt. 7:30 - 15:00

    Oddział w Uniejowie

    ul. Targowa 2, 99-210 Uniejów
    tel. 63 288 81 31

    pon. - pt. 8:30 - 16:00

    Bankomat

    Filia w Wartkowicach

    ul. Spółdzielcza 3, 99-220 Wartkowice
    tel. 43 678 53 00

    pon. - pt. 8:30 - 16:00

    Oddział w Zadzimiu

    Zadzim 93, 99-232 Zadzim
    tel. 43 678 61 17

    pon.- wt.  7:30 - 15:00

    śr. 9:00 - 16:30
    czw.- pt. 7:30 - 15:00

    Bankomat

    Filia w Szadku

    ul. Rynek 6, 98-240 Szadek
    tel. 43 821 68 81

    pn., śr., czw., pt., 7:45 - 15:15
    wt. 9:00 - 16:30

    Oddział w Zduńskiej Woli

    ul. Osmolińska 2, 98-220 Zduńska Wola
    tel. 43 823 34 01

    pon. wt., czw., pt.. 8:00 - 15:30
    śr. 9:30 - 17:00
    Bankomat

    Filia w Sieradzu

    ul. Łokietka 3a, 98-200 Sieradz
    tel. 43 678 01 64

    pon. wt., czw., pt. 9:00 - 16:30
    śr. 9:30 - 17:00