Blik
Dzięki usłudze BLIK możesz:
· szybko, prosto i bezpiecznie płacić w sklepach internetowych, stacjonarnych oraz w punktach usługowych
· płacić bez konieczności podawania jakichkolwiek danych – wystarczy, że w aplikacji BS Poddębice EBO Mobile PRO wygenerujesz kod BLIK, po czym zatwierdzisz za jej pośrednictwem transakcję
Jak aktywować BLIK w aplikacji mobilnej?
Po zalogowaniu w aplikacji mobilnej, na głównym ekranie wybierz "WIĘCEJ", następnie kliknij
w "BLIK” i aktywuj usługę suwakiem. Następnie zapoznaj się z regulaminem usługi oraz wskaż rachunek do obciążeń z tytułu transakcji Blikiem. To wszystko – BLIK jest już aktywny!
Limity transakcyjne
Dla Usługi BLIK ustalone zostały domyślne dzienne limity transakcyjne, które wynoszą odpowiednio:
- limit wypłaty gotówki – 500 PLN
- limit transakcji bezgotówkowych – 500 PLN
- limit transakcji internetowych – 500 PLN
Zmiany limitów możesz dokonać za pośrednictwem bankowości internetowej (Ustawienia/Limity/Limity dzienne BLIK).
Bezpieczeństwo!
- w celu pobrania kodu BLIK należy zalogować się do aplikacji BS Poddębice EBO Mobile PRO, chronionej PIN-em lub TouchID/ Face ID
- wygenerowany kod BLIK jest ważny tylko 2 minuty
- transakcje kodem BLIK są akceptowane lub odrzucane przez Ciebie za pomocą aplikacji mobilnej
- posiadasz kontrolę etapów płatności: otrzymujesz wiadomość "push" z wszystkimi danymi transakcji
- Klient, gdy raz użyje tego kodu, zostaje on przypisany tylko i wyłącznie do tej transakcji
- możesz podnieść poziom bezpieczeństwa poprzez aktywowanie dwustopniowej autoryzacji zleceń
w aplikacji mobilnej naszego Banku (zatwierdzenie zleceń poprzez wpisanie PINu oraz dodatkowo biometrii) - dodatkowo możesz ustawić odpowiednie limity dla transakcji BLIK logując się do Bankowości poprzez przeglądarkę internetową (w zakładce Limity/Limity dzienne BLIK)
PAMIĘTAJ!
- Nie przekazuj kodu BLIK osobom, których nie znasz! Nie zwiększaj limitów na ich prośby i żądania. Jeżeli ktoś z rodziny lub znajomych poprosi Cię o podanie kodu BLIK upewnij się, zadzwoń i zapytaj czy wysyłała do Ciebie prośbę.
- Aktualizuj na bieżąco swoje dane w Banku
- Nie udostępniaj osobom trzecim kodu BLIK, ani kodu PIN do aplikacji mobilnej BS Poddębice EBO Mobile PRO
- Zapobiegaj nieautoryzowanym transakcjom, m.in. poprzez odpowiednie zabezpieczenie urządzenia mobilnego:
- aktualizuj system operacyjny oraz aplikację BS Poddębice EBO Mobile PRO
- stosuj oprogramowanie antywirusowe
- stosuj zapory bezpieczeństwa, jeżeli to możliwe
- aktualizuj przeglądarki internetowe
- Chroń urządzenie mobilne z zainstalowaną aplikacją BS Poddębice EBO Mobile PRO i nie przechowuj razem z nim kodu PIN oraz innych danych służących do odblokowania ekranu urządzenia mobilnego lub dostępu do aplikacji mobilnej
- Zgłoś niezwłocznie Bankowi fakt utraty, kradzieży, przywłaszczenia lub nieuprawnionego użycia urządzenia mobilnego, na którym znajduje się aplikacja BS Poddębice EBO Mobile PRO