Skip to main content

Blik

Dzięki usłudze BLIK możesz:

·      szybko, prosto i bezpiecznie płacić w sklepach internetowych, stacjonarnych oraz w punktach usługowych

·      płacić bez konieczności podawania jakichkolwiek danych – wystarczy, że w aplikacji BS Poddębice EBO Mobile PRO wygenerujesz kod BLIK, po czym zatwierdzisz za jej pośrednictwem transakcję

 

Jak aktywować BLIK w aplikacji mobilnej?

Po zalogowaniu w aplikacji mobilnej, na głównym ekranie wybierz "WIĘCEJ", następnie kliknij
w "BLIK” i aktywuj usługę suwakiem. Następnie zapoznaj się z regulaminem usługi oraz wskaż rachunek do obciążeń z tytułu transakcji Blikiem. To wszystko – BLIK jest już aktywny!

Limity transakcyjne

Dla Usługi BLIK ustalone zostały domyślne dzienne limity transakcyjne, które wynoszą odpowiednio:

  • limit wypłaty gotówki – 500 PLN
  • limit transakcji bezgotówkowych – 500 PLN
  • limit transakcji internetowych – 500 PLN

Zmiany limitów możesz dokonać za pośrednictwem bankowości internetowej (Ustawienia/Limity/Limity dzienne BLIK).

 

Bezpieczeństwo!

  • w celu pobrania kodu BLIK należy zalogować się do aplikacji BS Poddębice EBO Mobile PRO, chronionej PIN-em lub TouchID/ Face ID
  • wygenerowany kod BLIK jest ważny tylko 2 minuty
  • transakcje kodem BLIK są akceptowane lub odrzucane przez Ciebie za pomocą aplikacji mobilnej
  • posiadasz kontrolę etapów płatności: otrzymujesz wiadomość "push" z wszystkimi danymi transakcji
  • Klient, gdy raz użyje tego kodu, zostaje on przypisany tylko i wyłącznie do tej transakcji
  • możesz podnieść poziom bezpieczeństwa poprzez aktywowanie dwustopniowej autoryzacji zleceń
    w aplikacji mobilnej naszego Banku (zatwierdzenie zleceń poprzez wpisanie PINu oraz dodatkowo biometrii)
  • dodatkowo możesz ustawić odpowiednie limity dla transakcji BLIK logując się do Bankowości poprzez przeglądarkę internetową (w zakładce Limity/Limity dzienne BLIK)

PAMIĘTAJ!

  • Nie przekazuj kodu BLIK osobom, których nie znasz! Nie zwiększaj limitów na ich prośby i żądania. Jeżeli ktoś z rodziny lub znajomych poprosi Cię o podanie kodu BLIK upewnij się, zadzwoń i zapytaj czy wysyłała do Ciebie prośbę.
  • Aktualizuj na bieżąco swoje dane w Banku
  • Nie udostępniaj osobom trzecim kodu BLIK, ani kodu PIN do aplikacji mobilnej BS Poddębice EBO Mobile PRO
  • Zapobiegaj nieautoryzowanym transakcjom, m.in. poprzez odpowiednie zabezpieczenie urządzenia mobilnego:
    • aktualizuj system operacyjny oraz aplikację BS Poddębice EBO Mobile PRO
    • stosuj oprogramowanie antywirusowe
    • stosuj zapory bezpieczeństwa, jeżeli to możliwe
    • aktualizuj przeglądarki internetowe
  • Chroń urządzenie mobilne z zainstalowaną aplikacją BS Poddębice EBO Mobile PRO i nie przechowuj razem z nim kodu PIN oraz innych danych służących do odblokowania ekranu urządzenia mobilnego lub dostępu do aplikacji mobilnej
  • Zgłoś niezwłocznie Bankowi fakt utraty, kradzieży, przywłaszczenia lub nieuprawnionego użycia urządzenia mobilnego, na którym znajduje się aplikacja BS Poddębice EBO Mobile PRO