Skip to main content
  • InterKonto-eBO

    InterKonto-eBO

    Usługa dzięki której kontrolujesz swoje finanse, zarządzasz nimi, robisz przelewy, opłacasz rachunki, zakładasz lokaty oraz wiele innych.

    A wszystko to zrobisz tanio, szybko i wygodnie wykorzystując urządzenie z dostępem do Internetu wyposażone w przeglądarkę internetową.

    • dostęp 24 godziny na dobę
    • aplikacja mobilna EBO Mobile
    • wygodne zarządzanie swoimi finansami
    • swoboda dysponowania pieniędzmi bez stania w kolejkach
    • dyskrecja i bezpieczeństwo transakcji
    • autoryzacji operacji kodem jednorazowym w formie SMS lub aplikacją BS Poddebice EBO Mobile PRO
    • przelewy i zlecenia stałe
    • przelewy z odroczonym terminem płatności
    • przelewy ekspresowe BlueCash i Express Elixir
    • doładowania telefonów PRE-PAID
    • możliwość zakładania i zrywania Interlokat
    • możliwość składania wniosków 300+, 800+*
    • dostęp do informacji o stanie salda i danych szczegółowych rachunków
    • dostęp do historii operacji na rachunkach
    • potwierdzenie zrealizowanych przelewów
    • możliwość śledzenia stanu dyspozycji złożonych za pośrednictwem usługi
    • płatność paybynet
    • płatności BLIK
    • usługa eKantor

    * nie dotyczy konta JUNIOR

    Jak korzystać z usługi Interkonto eBO?

    • Wejdź na stronę www.bspoddebice.pl i kliknij w ikonę Zaloguj się, a następnie eb@nkowość
    • Wejdź na stronę https://ibs.bspoddebice.pl
    • Wybierz metodę logowania
    • W zależności od wybranego sposobu logowania:
      - Wprowadź Login i Hasło otrzymane z Banku
      - Zeskanuj Kod QR aplikacją BS Poddebice EBO Mobile PRO
    • Po pomyślnym zalogowaniu w lewej części ekranu wyświetli się menu główne ze wszystkimi dostępnymi opcjami
    • Szczegółowe instrukcje znajdziesz w zakładce Przydatne dokumenty.

     



    Przydatne informacje

    PAYBYNET

    Kupujesz przez Internet?
    Chcesz bezpiecznie zapłacić i jak najszybciej otrzymać zamówiony towar?
    Poznaj płatności internetowe Paybynet.

    Paybynet – to system gwarantowanych natychmiastowych płatności internetowych opracowany przez Krajową Izbę Rozliczeniową S.A. specjalnie na potrzeby handlu elektronicznego. To obecnie najszybszy sposób płatności w Internecie, dzięki któremu zamówienie może zostać zrealizowane od razu po zatwierdzeniu przelewu przez klienta.

    Jakie korzyści uzyskujemy korzystając z tego systemu ?

    Dzięki tej usłudze wszyscy Klienci Banku Spółdzielczego w Poddębicach, korzystający
    z bankowości elektronicznej, mogą szybko, bezpiecznie i wygodnie, przez 24 godziny na dobę, realizować płatności za zakupy w sklepach internetowych, które przyjmują płatności w ramach „Paybynet". Płatności realizowane są bezpośrednio z rachunku, bez konieczności ręcznego wprowadzania danych transakcji.

    Dzięki temu zapewniamy naszym Klientom:

    • przejrzystość – przelew bezpośredni stanowi jednoznaczny dowód zapłaty za wybrane przez klienta towary bądź usługi,
    • bezpieczeństwo – usługa wykonywana jest z pośrednictwem KIR – Krajowa Izba Rozliczeniowa S.A. gwarantuje kupującemu bezpieczeństwo dokonanej transakcji,
    • wygodę – automatyczne przenoszenie danych dotyczących przelewu i danych odbiorcy płatności w systemie bankowości internetowej, dzięki czemu nie pomylisz się przy ich wprowadzaniu

    Jak korzystać z „Paybynet"?

    • w chwili dokonywania zakupów w sklepie internetowym, który akceptuje płatności
      w systemie „Paybynet", przy wyborze rodzaju płatności, należy wybrać sposób płatności, następnie po wyświetleniu strony serwisu – kliknąć logo BPS – Bank Polskiej Spółdzielczości, następnie wybrać województwo łódzkie i Bank Spółdzielczy
      w Poddębicach,
    • automatycznie następuje przekierowanie na stronę logowania do bankowości internetowej,
    • po udanym zalogowaniu wyświetla się strona z danymi do przelewu, system poprosi
      o zaakceptowanie przelewu, który został wygenerowany,
    • sklep otrzymuje informację o wykonanej płatności, dzięki temu Sprzedający może przystąpić do realizacji zamówienia.

    Współpraca Banku z Krajową Izbą Rozliczeniową zapewnia Klientom stabilność
    i pewność transakcji realizowanych za pomocą Paybynet, a także dostęp do pozostałych największych platform płatności:

    • Przelewy24,
    • Transferuj.pl,
    • eService Online,
    • IAI Płatności,
    • Dotpay.pl.
    Przelewy ekspresowe BlueCash

    Jeżeli chcesz szybko przesłać pieniądze do innego banku możesz skorzystać z przelewu ekspresowego oferowanego przez Bank Spółdzielczy w Poddębicach w ramach systemu BlueCash firmy Blue Media. Przelew ekspresowy BlueCash to usługa, która umożliwia przekazanie pieniędzy na rachunek odbiorcy w innym banku, w ciągu kilkunastu minut.

    Przelew ekspresowy BlueCash to usługa pozwalająca przelać środki na konto w innym banku w ciągu kilkunastu sekund. Usługa dostępna jest 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Najważniejszą zaletą tego przelewu jest to, że środki z Twojego konta są natychmiast przekazywane na konto odbiorcy w innym banku, niezależnie od międzybankowych sesji księgowych. Jest to doskonałe rozwiązanie dla osób, które chcą bardzo szybko przelać środki (np. za zakupiony towar lub opłacić rachunek), dla osób korzystających z aukcji internetowych i robiących zakupy przez Internet.

    Maksymalna kwota pojedynczego przelewu ekspresowego wynosi 5.000 zł. Usługa dostępna jest dla posiadaczy kont w Banku Spółdzielczym w Poddębicach za pośrednictwem bankowości elektronicznej.

    Korzyści:

    • szybkość – środki znajdują się błyskawicznie na rachunku odbiorcy (nawet w kilkanaście sekund od wykonania przelewu),
    • łatwość obsługi – przelew wykonuje się w systemie bankowości elektronicznej,
    • dostępność – przelewy ekspresowe realizowane są 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu,
    • niska opłata – opłata za wykonanie przelewu zgodna z taryfą opłat i prowizji.

    Lista banków, do których można wykonać przelew z wykorzystaniem Systemu Płatności BlueCash

    IVR

    W Bankowości Internetowej EBO dostępna jest usługa IVR – czyli możliwość obsługi EBO (odblokowanie/zablokowanie dostępu) przez telefon. Usługa umożliwia Klientom  samodzielne odblokowanie/zablokowanie dostępu do EBO, gdy zablokowany zostanie identyfikator logowania po trzykrotnym wpisaniu niepoprawnego hasła. Możesz samodzielnie odblokować dostęp i co ważne bez względu na porę dnia, gdyż usługa działa w trybie ciągłym 24/dobę przez 365 dni w roku.

    Aby móc skorzystać z usługi odblokowania/ zablokowania dostępu do EBO przez telefon, Aktywuj usługę (włącz) w swoim panelu użytkownika EBO.

    Numer telefonu usługi to: +48 43 650 23 50 (opłata jak za połączenie lokalne).

    Szczegółowa instrukcja aktywacji usługi do pobrania: 

    Doładowania PRE-PAID

    System bankowości internetowej  umożliwia zakup doładowań kont pre-paid telefonów GSM.

    Możliwość doładowania obejmuje operatorów:

    doladowanie

    • za usługę doładowania nie jest pobierana żadna dodatkowa opłata, a telefon zostaje zasilony wybraną kwotą doładowania, która obciąży Państwa rachunek w naszym Banku
    • Bank udostępnia usługę na podstawie umowy współpracy w zakresie obsługi płatności z tytułu doładowań kont telefonów pre-paid z Autopay Spółka Akcyjna z siedzibą w Sopocie przy ul. Powstańców Warszawy 6
    • Wykonanie czynności doładowania kont telefonów pre-paid GSM jest możliwe po jednorazowym zaakceptowaniu przez użytkownika usługi Interkonto Regulaminu usługi doładowania telefonów pre-paid.
    Opłaty

                 Taryfa opłat i prowizji

     

    Zastrzeżenie środków identyfikacji elektronicznej

    W przypadku utraty, kradzieży, przywłaszczenia albo nieuprawnionego użycia środka identyfikacji elektronicznej, lub nieuprawnionego dostępu do środka identyfikacji elektronicznej należy niezwłocznie zastrzec ten środek.

    Zastrzeżenia można dokonać w placówce Banku lub pod numerem:
    801 622 717
    lub
    +48 43 678 31 79

    (czynne całą dobę)